Part 6: Met Sjoerd in Canada! - Reisverslag uit Victoria, Canada van metkarinnaarcanada - WaarBenJij.nu Part 6: Met Sjoerd in Canada! - Reisverslag uit Victoria, Canada van metkarinnaarcanada - WaarBenJij.nu

Part 6: Met Sjoerd in Canada!

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg

23 November 2005 | Canada, Victoria

Hallo hallo daar!

Drie weken geleden alweer ging ik samen met Lisa naar Seattle om haar op het vliegtuig te zetten, en, nog belangrijker, Sjoerd op te halen. Joepie!!
Heel toevallig vertok Lisa om 22.15 en kwam Sjoerd aan om 22 uur in dezelfde gate! Om het nog leuker te maken, door een beetje lief lachen kon ik met een nep-boardingpas helemaal mee naar de gate.

Het was superfijn elkaar weer te zien en ook meteen weer erg vertrouwd, alhoewel ik toch wel een beetje emotioneel werd bij het weerzien (ok, zal niet te zoetsappig worden..). Sjoerd werd ook een beetje emotioneel, maar echter pas toen hij mij een zak dotitos al dippend in creamcheese zag verorberen. 'T is maar net wat je ontroerd he?

Na een weekend Seattle, 5 dagen in een huur auto ronscrossen over het eiland, een paar dagen Vancouver (wat een topstad), en natuurlijk mijn homie-town Victoria, kortom na 2,5 week quality time en op en top genieten, is hij vanochtend weer vertrokken.

Ik ben inmiddels weer achter de computer gekropen om al het werk van de afgelopen weken te doen: nog 2 weken colleges, verslagen maken en tentamens en dan is het trimester hier al weer afgelopen. Dan nog drie weken vakantie en ik kom alweer jullie kant op. Wat gaat te tijd toch snel, te snel.
Nou lieverdjes, zou bijna zeggen tot snel, maar het duurt nog wel even.

Daaag, liefs van mij

  • 23 November 2005 - 07:16

    Fem:

    lieve Ka!
    wat een leuke fotos!!!super!
    wanneer kan ik je weer eens bellen???

    dikke zoen fem!(grun)

  • 23 November 2005 - 07:54

    Nienke:

    Hey lieve Ka!
    Ah, ik zie dat ook Sjoerd stoer is geworden met z'n grote vis... gaaf ;-) !!!
    Tot snel, liefs
    Nienke

  • 23 November 2005 - 09:25

    Mirte:

    goed om te horen dat je het naar je zin hebt! maar nog leuker, dat je weer snel terugkomt!!!

  • 23 November 2005 - 13:52

    Femmie:

    Chickie! Ziet er super uit allemaal en ik ga natuurlijk snel met Sjoerd ouwehoeren om alle verhalen 'life'te horen!

  • 24 November 2005 - 18:49

    Mmmmm:

    heerlijk ziet het er allemaal uit in Canada: dat neemt niemand jullie meer af!

    geniet ze, ook in je "eentje" (zal wel meevallen)!

    dikke zoen van Nicolien

  • 24 November 2005 - 20:08

    Ger:

    Jo meissie wat een gave foto's!! en wat super dat je zo'n mooie tijd met sjoerd gehad hebt!! tot snel! joehoeeeee xxx

  • 25 November 2005 - 10:09

    Alie:

    Hoi Kaatje,

    Zo te zien beleef je in een korte tijd heel veel, leuk.
    Wij hebben ook een heftige tijd achter ons en voor ons, want we gaan namenlijk verhuizen! We zijn alleen wat meer honkvast als jij en blijven natuurlijk in Wijhe. Binnen 2 maanden huis verkocht en een andere gekocht, toch best heftig voor ons.
    Ben benieuwd naar al je verhalen en de rest van de foto's!

    Groetjes Alie

  • 29 November 2005 - 09:57

    Piet:

    He Karin, leuke site, Sjoerd blijft zeer fotogeniek! groetne uit China

  • 29 November 2005 - 22:45

    Sleffer:

    Hey Karin en Sjoerd! Ziet er echt mooi uit daar. Ik ben jaloers.. Veel plezier nog daar en tot na terugkomst! Groeten van Koen

  • 30 November 2005 - 13:45

    Myron:

    He Loesie, Superdepuper!!!! We zien elkaar toch nog wel de 31ste??? Kun je me snel nog wat tips geven. Geniet nog heel veel xxxx

  • 01 December 2005 - 20:49

    Harrie, Jannie En Annemarie:

    Hoi Karin, erg leuk om te lezen over je ervaringen in Canada! En wat een mooie foto's heb je! Nog bedankt voor je kaartje, het was maandag zelfs al overgekomen. Veel plezier nog de laatste weekjes

  • 03 December 2005 - 02:35

    Lin:

    Heej lieve Loes,
    Superfoto's zeg! Die van ons zul je vast binnenkort ook zien. En de bijbehorende tips komen er uiteraard ook bij. Tot snel!
    xxx lin

  • 09 December 2005 - 08:07

    Albert En Geertje Westerbeek:

    Beste Karin,
    We hoorden dat je nog een weekje naar Amerika gaat. Paar tips, San Fransisco is een prachtige stad, de mooiste parken vonden we Yosimity, Brice Canyon, Arches Park en natuurlijk Grand Canyon. Wil je spektaken ga dan naar Las Vegas. We wensen je heel veel plezier!!

  • 10 December 2005 - 19:24

    Renee:

    He hoi!
    Ik zit met oma even te kijken naar alle mooie foto's op jouw site! Super zeg! Om jaloers op te worden! Een mooi land! Vanavond gaan we hier sinterklaas vieren, ja ja, Nederland he! En we gaan gourmetten. Gezellie!
    Hoe is het daar verder? En hoe gaat de studie?

    Nou, tot snel! Je krijgt de groetjes van oma, Arend en Trijntje, Gerhard, Niels en Geke en van Erik en mij!

    Groetjes,
    Renee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 12544

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: