Part 1: Alaska, brr brr....beer! - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van metkarinnaarcanada - WaarBenJij.nu Part 1: Alaska, brr brr....beer! - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van metkarinnaarcanada - WaarBenJij.nu

Part 1: Alaska, brr brr....beer!

Door: Karin en Nienke

Blijf op de hoogte en volg

27 Augustus 2005 | Verenigde Staten, Anchorage

Hallo allemaal!

Terwijl Wageningen zich de laatste weken bezig heeft gehouden met het ontdekken van de nieuwe eerstejaars (74: goed gedaan!!), hebben wij de afgelopen tijd in onze gehuurde Fort Aspire, met gescheurde voorruit, de grootste staat van de VS, Alaska 'the last (of lost..) frontier' ontdekt.

Twee weken Alaska in het kort:
Orca's, gletsjers en ijsvelden met een oppervlakte van half Nederland, zalmen die stroomopwaarts proberen te zwemmen, beren die deze vervolgens proberen te vangen, lelijke mannen met baarden en houthakkers blousen, camperen in de wildernis, dixie's en geen douche, sfeerloze steden, 4 rollen wc-papier voor $5, dorpjes waarvan je je kan voorstellen dat men alcoholist wordt, elanden, na regen komt geen zonneschijn (zowel, dan komt daarna weer heel snel regen), maar vooral ook heel mooi en heel erg gaaf!

Morgen vertrekken we weer naar Vancouver Island, misschien nog wat zonnestraaltjes meepikken. Nienke blijft dan nog een paar dagen en daarna ga ik nieuwe vrienden maken...

Gaan nu nog even proberen om wat illustraties te voegen anders komt dat later. Hou jullie op de hoogte!

Nienke en Karin

  • 28 Augustus 2005 - 07:12

    Sarah:

    joepie ik ben de eerste!!!
    Heel veel plezier nog en ik ben nog steeds niet jalours hoor....
    x
    saar

  • 28 Augustus 2005 - 10:28

    Femke, Nic En Piet:

    hallo Lieverd!
    wat een fantastische fotos! echt heel mooie natuur..en laat dat dorpje Hope maar voor wat het is geloof ik;)
    KUS

  • 29 Augustus 2005 - 07:45

    Gerdine:

    Wowie, super he! zo'n grote baby beer die kom je hier in wageningen helaas niet tegen... Enjoy :-)
    Dikke KUS

  • 29 Augustus 2005 - 09:18

    Joelle:

    Cool, doe foto's!! Ik kan me helemaal voorstellen hoe jullie het daar gehad hebben...en van die dorpjes als Hope ben je er vast nog een heleboel tegengekomen...
    Veel plezier in Victoria!! Dat is wel weer wat "bewoonder"...
    x

  • 29 Augustus 2005 - 19:12

    Gerrie:

    Foto's bekeken. Het lijkt mij daar erg mooi. Zou er ook wel eens willen kijken. Groeten Gerrie

  • 04 September 2005 - 13:07

    Rudy:

    Ha die Karin,
    Zo te zien gaat alles prima daar in Canada. Jammer dat ik je niet meer gesproken heb voor je weg ging. Maar ik zal je via deze site goed in de gaten houden hoor. Succes en veel plezier!
    Groet Rudy

  • 06 September 2005 - 13:15

    Richard:

    Was ik maar reisfotograaf geworden !!

    Eggg mooi..

  • 12 September 2005 - 13:04

    Gerrie Dijkslag:

    hallo karin leuke reisverslag ik zie wel dat je daar wel kunt vermaken. ik wens je ook nog heel veel reis plezier toe. liefs van uit wierden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Anchorage

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 12572

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: