Part 2: Eerste levensbehoeften - Reisverslag uit Victoria, Canada van metkarinnaarcanada - WaarBenJij.nu Part 2: Eerste levensbehoeften - Reisverslag uit Victoria, Canada van metkarinnaarcanada - WaarBenJij.nu

Part 2: Eerste levensbehoeften

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg

09 September 2005 | Canada, Victoria

Hallo!

Even een korte update van anderhalve week Victoria. Nou, mijn eerste drie levensbehoeften zijn geregeld: Kamer, fiets (gekregen van een Nederlandse vrouw die we op een terras hadden ontmoet, geleverd met helm) en nieuwe vrienden!

Mijn kamer is de oude kamer van Conny (Hoekzema uit Wageningen, red.)in een huis met vijf mannen(!). Erg leuk: ik mag niet zeuren, moet gewoon bier drinken en mee achter op de motor (ja, ze zijn ook nog stoer)je begrijpt: dat bevalt me allemaal wel.
Het is 10 minuten fietsen naar downtown en 25 naar de campus, heuvel op heuvel af: De Wageningse berg en dan 15 keer achter elkaar, zeg maar (moesten mijn billetjes wel even aan wennen).

En dan m'n nieuwe vriend, het is: Dave! ;-) Hij is bij Conny maar zij werkt de hele dag, dus gaan we samen hiken en vandaag is hij mee naar college!
College tot nu nog niet langer dan een half uur per dag, dus nog genoeg tijd om van het Canadeze zonnetje te genieten dat momenteel volop schijnt. Dat ga ik nu dan ook weer doen!

Tot de volgende update

Liefs van mij

  • 10 September 2005 - 17:50

    Femke:

    Lieverd, wat fijn nieuwe vrienden! ik ben ook hard bezig ze te vinden in grun!
    Heb je ook een telefoon nummer??
    KUS

  • 11 September 2005 - 20:56

    Siets:

    hee ka,

    klinkt goed, leuk die stoere mannen..haha..ik had er ook zo een in huis met een motor.daar moet je gebruik van maken..maak er wat van
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 12569

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: